Статистика
Стратегічні документи
Дослідження
Про сайт
Стратегічні документи
Концепція інтегрованого розвитку міста «Полтава 2030»
Індикатори другого рівня
Сфера розвитку 1 «Диверсифікація економіки»
Сфера розвитку 2 «Посилення статусу Полтави як регіонального центру»
Сфера розвитку 3 «Житло та житлова інфраструктура»
Сфера розвитку 4 «Туризм та культура»
Сфера розвитку 5 «Довкілля та розвиток зелених зон»
Сфера розвитку 6 «Мобільність»
Індикатори третього рівня
План сталої міської мобільності Полтави
Пріоритет 1. Підвищення привабливості громадського транспорту
Пріоритет 2. Розвиток і впорядкування паркувального простору
Пріоритет 3. Збір та аналіз даних про місто та створення інтелектуальної транспортної системии
Пріоритет 4. Розвиток велосипедного руху
Пріоритет 5. Розвиток пішохідного простору і безбар’єрності
Пріоритет 6. Підвищення рівня безпеки руху
Розкрити меню статистики
Стратегія
План сталої міської мобільності Полтави
Пріоритет 1. Підвищення привабливості громадського транспорту
Пріоритет 1. Підвищення привабливості громадського транспорту
Відсоток переміщень громадським транспортом від загальної кількості переміщень у місті (наскрізний показник ефективності)
55%
2022 рік
Динаміка
Відношення кількості транспортних засобів, що прибувають на зупинку не більш ніж на 1 хв. раніше або 4 хв. пізніше часу, запланованого графіком
0%
2021 рік
Динаміка
Відношення кількості виконаних повних рейсів до кількості рейсів, які були заплановані
62%
2022 рік
Динаміка
Відношення кількості рухомого складу громадського транспорту, що відповідає умовам конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування, до загальної кількості транспортних засобів у системі громадського транспорту
50%
2022 рік
Динаміка
Відсоток населення міста, що проживає в радіусі 400 м до зупинки громадського транспорту
87.9%
2022 рік
Динаміка
Відсоток рухомого складу, що підпорядковується муніципальному транспортному підприємству
35%
2022 рік
Динаміка
Відсоток маршрутів, які інтегровані в єдину систему управління, яка експлуатується чи доступна у місті, і використовується для моніторингу роботи громадського транспорту
55%
2022 рік
Динаміка
Відношення кількості транспортних засобів, обладнаних для людей з обмеженими можливостями, до загальної кількості транспортних засобів у системі громадського транспорту
39%
2022 рік
Динаміка
Відношення кількості зупинок, обладнаних для людей з обмеженими можливостями, до загальної кількості зупиночних пунктів у системі громадського транспорту
5.29%
2022 рік
Динаміка
Кількість зупинок, де міський та приміський транспорт інтегрований між собою у транспортно-пересадкових вузлах
3
одиниць
2022 рік
Динаміка
Кількість варіантів транспорту громадського користування
2
одиниць
2022 рік
Динаміка
Відношення кількості транспортних засобів (автобусів або тролейбусів), обладнаних засобами для перевезення велосипедів, до загальної кількість транспортних засобів у системі громадського транспорту
0%
2022 рік
Динаміка
Загальна протяжність всієї інфраструктури, яка забезпечує відокремлений рух громадського транспорту від дорож-нього руху, наприклад, протяжність автобусних виділених смуг, тролейбусних смуг тощо
0
км
2022 рік
Динаміка
Загальна кількість перехресть, на яких встановлено адаптивний рух з пріоритетом для громадського транспорту
0
одиниць
2022 рік
Динаміка
Стратегічні документи
Концепція інтегрованого розвитку міста «Полтава 2030»
Індикатори другого рівня
Сфера розвитку 1 «Диверсифікація економіки»
Сфера розвитку 2 «Посилення статусу Полтави як регіонального центру»
Сфера розвитку 3 «Житло та житлова інфраструктура»
Сфера розвитку 4 «Туризм та культура»
Сфера розвитку 5 «Довкілля та розвиток зелених зон»
Сфера розвитку 6 «Мобільність»
Індикатори третього рівня
План сталої міської мобільності Полтави
Пріоритет 1. Підвищення привабливості громадського транспорту
Пріоритет 2. Розвиток і впорядкування паркувального простору
Пріоритет 3. Збір та аналіз даних про місто та створення інтелектуальної транспортної системии
Пріоритет 4. Розвиток велосипедного руху
Пріоритет 5. Розвиток пішохідного простору і безбар’єрності
Пріоритет 6. Підвищення рівня безпеки руху
Навігація
Статистика
Стратегічні документи
Дослідження
Про сайт